Fallin in love again



Känslan är obeskrivlig. Jag tror alla vet vilken känsla jag pratar om: Även fast humöret inte alltid är på topp är det alltid du som kan få mig att gå rakt i ryggen med ett stort leende på läpparna, jag är som nöjdast när får ha dig i min omgivning. Kan bara säga all kärlek till dig Mattias.

Just nu sitter jag helt själv här och väntar på att Mattias ska kliva innanför dörren. Då blir det prat och sen blir det att försöka komma i säng relativt tidigt, men vi vet ju hur det brukar sluta. Imorgon är det äntligen fredag igen. Tiden går så fruktansvärt fort just nu. Vad brukar man säga: "tiden går fort när man har roligt" Det är nog för att det händer så himla mycket runt omkring mig, STUDENT, födelsedag, planering inför sommaren och hösten. Har så himla mykcet att se framemot.

Påtal om studenten så fick jag hem min studentmössa idag. Om man skulle kunna vara kär i en mössa så skulle jag nog vara förälskad i den så det skriker om det. Den är så fin + allt annat som jag hade beställt...och jajaj jag och mamma kommer inte riktigt överens när det gäller fakturan, men det där löser vi två. Puss. Nu ska jag springa ut med hundarna innan min kärlek kommer. PUSS





Känslan är obeskrivlig. Jag tror alla vet vilken känsla jag pratar om: Även fast humöret inte alltid är på topp är det alltid du som kan få mig att gå rakt i ryggen med ett stort leende på läpparna, jag är som nöjdast när får ha dig i min omgivning. Kan bara säga all kärlek till dig Mattias.

Just nu sitter jag helt själv här och väntar på att Mattias ska kliva innanför dörren. Då blir det prat och sen blir det att försöka komma i säng relativt tidigt, men vi vet ju hur det brukar sluta. Imorgon är det äntligen fredag igen. Tiden går så fruktansvärt fort just nu. Vad brukar man säga: "tiden går fort när man har roligt" Det är nog för att det händer så himla mycket runt omkring mig, STUDENT, födelsedag, planering inför sommaren och hösten. Har så himla mykcet att se framemot.

Påtal om studenten så fick jag hem min studentmössa idag. Om man skulle kunna vara kär i en mössa så skulle jag nog vara förälskad i den så det skriker om det. Den är så fin + allt annat som jag hade beställt...och jajaj jag och mamma kommer inte riktigt överens när det gäller fakturan, men det där löser vi två. Puss. Nu ska jag springa ut med hundarna innan min kärlek kommer. PUSS



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback