Fel av mig, förlåt!


Ja, jag håller ju aldrig vad jag lovar när det gäller den här jädrans bloggen. Nu ska jag blogga var dag, med handen på hjärtat så ska jag verkligen det.

Det har inte hänt så mycket, så jag kan skylla på det. Har varit med min underbara pojke, mina fantastiska vänner + världens bästa familj. Ni förgyller min dag, helt klart. Skulle kunna offra min högra hand för alla runt omkring mig, ni är helt klart det bästa jag vet.

Påtal om bra vänner så ska jag & min BFF köra iväg till haninge för att införskaffa lite nya saker. Tessan skulle kolla på en present och sen ska vi fika med Petra, kan inte säga mer än att det kommer bli superduper mysigt. Därefter ska Tessan släppa av mig hos min prins och då blir det ännu mer mys. Men nu ska jag platta till mitt långa rapunzel hår. Tuddilu, ha det bra.


Ja, jag håller ju aldrig vad jag lovar när det gäller den här jädrans bloggen. Nu ska jag blogga var dag, med handen på hjärtat så ska jag verkligen det.

Det har inte hänt så mycket, så jag kan skylla på det. Har varit med min underbara pojke, mina fantastiska vänner + världens bästa familj. Ni förgyller min dag, helt klart. Skulle kunna offra min högra hand för alla runt omkring mig, ni är helt klart det bästa jag vet.

Påtal om bra vänner så ska jag & min BFF köra iväg till haninge för att införskaffa lite nya saker. Tessan skulle kolla på en present och sen ska vi fika med Petra, kan inte säga mer än att det kommer bli superduper mysigt. Därefter ska Tessan släppa av mig hos min prins och då blir det ännu mer mys. Men nu ska jag platta till mitt långa rapunzel hår. Tuddilu, ha det bra.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback