Fredags-mys



Många planer på listan idag. Vaknade vid 11.00 och insåg att jag för första gången försovit mig ganska sådär jätte mycket. (ber om ursäkt mamma & pappa, det var inte riktigt mitt fel). Jag låg och drog mig en aning sen beslöt jag mig för att kliva upp ur sängen och när jag hade tagit några steg minns jag inte mycket mer, jag hade svimmat och jag vet inte riktigt hur lång tid jag låg på golvet med jag vaknade iallafall av att jag hade två galna hundar över mig som stod och skällde som aldrig förr. Jag gick tillbaka och la mig några minuter sen gjorde jag ett nytt försök att bege mig till köket för att bre en macka + lite te.

Nu ska jag ut och promenera med Fia och Emelie + hundarna. Blir en långpromenad ute i solen, man kan absolut inte klaga iallalfall. Sen när jag kommer hem ska jag iväg och göra några ärenden, dels handla mat och fixa lite annat. Senare kommer Anna & Paulina hem till mig, då blir det mys + bad och sen ska vi utrymma huset senast 21.00 för då bombaderar johan huset med mamma arbetskollegor. Så då ska vi pallra oss upp för lite hockey. Mys mys, därefter blir det en natt hemma hos Mattias och sen imorgon ska jag och Mattias ha, som mamma kallade det, candle night. Haha vet inte vad det innebär, men båda tyckte det lät som en bra idé. Vi har huset för oss själva hela helgen eftersom mamma och pappa är påväg till Skåne. Så det blir en helg full med massa mys. Nej nu måste jag springa, för ska möta tjejerna om 10 min ungefär. Ha det! :D



Många planer på listan idag. Vaknade vid 11.00 och insåg att jag för första gången försovit mig ganska sådär jätte mycket. (ber om ursäkt mamma & pappa, det var inte riktigt mitt fel). Jag låg och drog mig en aning sen beslöt jag mig för att kliva upp ur sängen och när jag hade tagit några steg minns jag inte mycket mer, jag hade svimmat och jag vet inte riktigt hur lång tid jag låg på golvet med jag vaknade iallafall av att jag hade två galna hundar över mig som stod och skällde som aldrig förr. Jag gick tillbaka och la mig några minuter sen gjorde jag ett nytt försök att bege mig till köket för att bre en macka + lite te.

Nu ska jag ut och promenera med Fia och Emelie + hundarna. Blir en långpromenad ute i solen, man kan absolut inte klaga iallalfall. Sen när jag kommer hem ska jag iväg och göra några ärenden, dels handla mat och fixa lite annat. Senare kommer Anna & Paulina hem till mig, då blir det mys + bad och sen ska vi utrymma huset senast 21.00 för då bombaderar johan huset med mamma arbetskollegor. Så då ska vi pallra oss upp för lite hockey. Mys mys, därefter blir det en natt hemma hos Mattias och sen imorgon ska jag och Mattias ha, som mamma kallade det, candle night. Haha vet inte vad det innebär, men båda tyckte det lät som en bra idé. Vi har huset för oss själva hela helgen eftersom mamma och pappa är påväg till Skåne. Så det blir en helg full med massa mys. Nej nu måste jag springa, för ska möta tjejerna om 10 min ungefär. Ha det! :D

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback