GÄSP

Som vanligt, har jag haft en dålig update när det varit helg + drog jag på mig världens förkylning och magsjuka så den här helgen kan jag lika gärna hoppa över. Det ända positiva med helgen var att jag fick en hel del kvalitetstid med min underbara pojkvän, dock låg vi nerbäddade med massa olika virus men äsch, nu börjar vi stå på benen igen.

Nu är det måndag, eller nej tisdag eftersom klockan slagit efter 00.00 och jag ligger dränkt med 1000 filosofi papper och massa böcker som ligger runtomkring, på och under mig. Alla dessa papper beror på att jag har filosofi prov och religion b debatt imorgon så jag ska vara väl förberedd och försöka göra mitt bästa.

Dock har jag fastnat i någon sorts "Dr Phil" kväll framför datorn. Och jag kan säga såhär: jag gör mer än allt för dessa två personer så att det ska funka. Så jag klagar inte för fem öre. Men det ända som kan klaga nu är min kropp som längtar efter lite skönhetssömn. Ska försöka få i mig det nu så jag kan gå hem från skolan imorgon med ett stort fet leende på läpparna och mysa med min prins som jag inte träffade idag just pågrund av allt plugg.

Tack & hej.

Som vanligt, har jag haft en dålig update när det varit helg + drog jag på mig världens förkylning och magsjuka så den här helgen kan jag lika gärna hoppa över. Det ända positiva med helgen var att jag fick en hel del kvalitetstid med min underbara pojkvän, dock låg vi nerbäddade med massa olika virus men äsch, nu börjar vi stå på benen igen.

Nu är det måndag, eller nej tisdag eftersom klockan slagit efter 00.00 och jag ligger dränkt med 1000 filosofi papper och massa böcker som ligger runtomkring, på och under mig. Alla dessa papper beror på att jag har filosofi prov och religion b debatt imorgon så jag ska vara väl förberedd och försöka göra mitt bästa.

Dock har jag fastnat i någon sorts "Dr Phil" kväll framför datorn. Och jag kan säga såhär: jag gör mer än allt för dessa två personer så att det ska funka. Så jag klagar inte för fem öre. Men det ända som kan klaga nu är min kropp som längtar efter lite skönhetssömn. Ska försöka få i mig det nu så jag kan gå hem från skolan imorgon med ett stort fet leende på läpparna och mysa med min prins som jag inte träffade idag just pågrund av allt plugg.

Tack & hej.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback