Godmorgon

Hra precis vaknat upp hemma hos min prins. Jag är mer än trött (& ja jag vet att klockan är halv 10, jag är lika trött för det var dag).

Gårdagen var jag och Mattias hemma hos Solo kvällen och rörde oss hemåt vid 23 tiden. Vi kollade på tv, var ute på promenad men den mesta tiden spenderade vi åt att prata, pratade om precis allt från himmel till jord.

Vi slockade relativt fort när vi kom hem och nu känns det som jag sovit 2 timmar, för jag är verkligen helt slut. Men jag måste börja fixa mig snart eftersom jag ska möta Mathi och Meys på vh station 9.40, så det börjar bli lite bråttom. Vi ska till stan och gå på någon mässa på kulturhuset, wei. Eller? Hoppas det går fort, för ikväll är det mys hemma hos bästa Therese. Det blir middag och prat & hoppas Elin hakar också.

VI HÖRS"



& snart är det dags att plocka fram mina skönheter till skor också. Som jag längtat.

Hra precis vaknat upp hemma hos min prins. Jag är mer än trött (& ja jag vet att klockan är halv 10, jag är lika trött för det var dag).

Gårdagen var jag och Mattias hemma hos Solo kvällen och rörde oss hemåt vid 23 tiden. Vi kollade på tv, var ute på promenad men den mesta tiden spenderade vi åt att prata, pratade om precis allt från himmel till jord.

Vi slockade relativt fort när vi kom hem och nu känns det som jag sovit 2 timmar, för jag är verkligen helt slut. Men jag måste börja fixa mig snart eftersom jag ska möta Mathi och Meys på vh station 9.40, så det börjar bli lite bråttom. Vi ska till stan och gå på någon mässa på kulturhuset, wei. Eller? Hoppas det går fort, för ikväll är det mys hemma hos bästa Therese. Det blir middag och prat & hoppas Elin hakar också.

VI HÖRS"



& snart är det dags att plocka fram mina skönheter till skor också. Som jag längtat.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback