Sickness



Ja, som rubriken säger så ligger både jag och Mattias hemma och är sjuka. Dock är Mattias mycket värre än vad jag är, men hostan och förkylningen har tagit över min kropp nu i ett par dagar, och mattias insjuknade igår eftermiddag och sen dess har han legat i min säng och sovit, sovit och sovit enda sedan dess. Stackaren har jätte hög feber, förkyld och hostig. Men tiden läker alla sår hjärtat

Idag har jag varit på möte med Mia-lena och därefter hem för att plugga järnet. Ska upp till tandläkaren nu, sen ska jag också vila för jag är helt slut i min kropp. Sen får vi se om vi stannar i Nynäs idag eller om vi förflyttar oss hem till Mattias, allt hänger på om jag får liv i the sleeping beast.

Nej nu måste jag kila iväg till tandis, vi hörs sen!



Ja, som rubriken säger så ligger både jag och Mattias hemma och är sjuka. Dock är Mattias mycket värre än vad jag är, men hostan och förkylningen har tagit över min kropp nu i ett par dagar, och mattias insjuknade igår eftermiddag och sen dess har han legat i min säng och sovit, sovit och sovit enda sedan dess. Stackaren har jätte hög feber, förkyld och hostig. Men tiden läker alla sår hjärtat

Idag har jag varit på möte med Mia-lena och därefter hem för att plugga järnet. Ska upp till tandläkaren nu, sen ska jag också vila för jag är helt slut i min kropp. Sen får vi se om vi stannar i Nynäs idag eller om vi förflyttar oss hem till Mattias, allt hänger på om jag får liv i the sleeping beast.

Nej nu måste jag kila iväg till tandis, vi hörs sen!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback