Sommaren 2011

Sitter nu inne hos min prins och väntar på att han ska vara klar med sitt släp. Jag har suttit och häckat framför datorn i över en timme och börjar små sakna honom lite sådär. Fast det går inge nöd på mig eftersom jag planerar sommaren in i minsta detalj. Jag har en plan som jag håller mig fast vid och jag letar, letar och letar efter det perfekta. Tänker dock inte säga vad men nu är jag på G. Har stora planer och håller timmarna att det går som jag har tänkt mig.

Tänkte nog avsluta där för att sätta på jackan och skorna och se hur det går för han. Höres imorgon.

Sitter nu inne hos min prins och väntar på att han ska vara klar med sitt släp. Jag har suttit och häckat framför datorn i över en timme och börjar små sakna honom lite sådär. Fast det går inge nöd på mig eftersom jag planerar sommaren in i minsta detalj. Jag har en plan som jag håller mig fast vid och jag letar, letar och letar efter det perfekta. Tänker dock inte säga vad men nu är jag på G. Har stora planer och håller timmarna att det går som jag har tänkt mig.

Tänkte nog avsluta där för att sätta på jackan och skorna och se hur det går för han. Höres imorgon.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback