SUNDAY

Då var helgen passerad och den har varit galet bra, som alltid just nu. I fredags träffade jag fia och emelie och sen blev det hockey och sen mys hemma hos min prins. På lördagen åkte jag och Erika till nacka forum medan Mattias jobbade. Vi brände pengar, åt lunch och skratta. Underbara människa!

Sen senare blev vi bjudna på middag hem till Mattias farmor och farfar ute vid Brunn, det var kanon god mat och dricka. Sen körde Mattias ner mig och Erika till nynäs där Paulina, Anna och Mia var tággade på fest. Så vi hade lite tjej kväll här först, sen förflyttade vi oss till VH och där kan man kalla ordentlig fest. Erika och Mattias visade iallafall att det var fest, mer säger jag inte ;) Nej men det var duktigt kul, tills det hände lite grejer...

I morse ringde solo och väckte oss och ville ha mat, så då åkte vi till MC jag, Mattias, Max, Paulina, Anna, Solo och Nicke, gott var det och skratta åt gårdagen gjorde vi också, haha. Sen efter det rörde vi oss sakta med säkert ner mot nynäs. Mattias och jag lagade god mat och sen stack han iväg på träning, och då passade jag på att träffa min efterlängtade prinsessa, Lisa J. Vi hade en heeel del att prata om eftersom vi inte setts på någon vecka. Och nu har jag fått igång alla levanda ljusen här hemma samtidigt som jag väntar på att Mattias ska dyka upp, och nu ringde det på dörren så nu är det han. Wooohohohoho. Hörs mer imorgon.
Då var helgen passerad och den har varit galet bra, som alltid just nu. I fredags träffade jag fia och emelie och sen blev det hockey och sen mys hemma hos min prins. På lördagen åkte jag och Erika till nacka forum medan Mattias jobbade. Vi brände pengar, åt lunch och skratta. Underbara människa!

Sen senare blev vi bjudna på middag hem till Mattias farmor och farfar ute vid Brunn, det var kanon god mat och dricka. Sen körde Mattias ner mig och Erika till nynäs där Paulina, Anna och Mia var tággade på fest. Så vi hade lite tjej kväll här först, sen förflyttade vi oss till VH och där kan man kalla ordentlig fest. Erika och Mattias visade iallafall att det var fest, mer säger jag inte ;) Nej men det var duktigt kul, tills det hände lite grejer...

I morse ringde solo och väckte oss och ville ha mat, så då åkte vi till MC jag, Mattias, Max, Paulina, Anna, Solo och Nicke, gott var det och skratta åt gårdagen gjorde vi också, haha. Sen efter det rörde vi oss sakta med säkert ner mot nynäs. Mattias och jag lagade god mat och sen stack han iväg på träning, och då passade jag på att träffa min efterlängtade prinsessa, Lisa J. Vi hade en heeel del att prata om eftersom vi inte setts på någon vecka. Och nu har jag fått igång alla levanda ljusen här hemma samtidigt som jag väntar på att Mattias ska dyka upp, och nu ringde det på dörren så nu är det han. Wooohohohoho. Hörs mer imorgon.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback