1

imorgon smäller det som aldrig förr. Det är helt klart blandade känslor, pirrigt, overkligt, sorligt, underbart. Kommer sakna alla mina pärlor. Imorgon är sista dagen som vi vandrar ut genom dörrarna. Finns mycket som man kommer sakna, men har konstaterat att detta är inte hejdå utan ett nytt hallå. Dem som står mig närmast kommer jag alltid att behålla närmast. All kärlek till er i SP3B, men nu är det dags för lite tagg.

Idag har vi varit ute på ringvägen och blivit bjudna på vääärldens godaste lunch av Mia-lena. Hon höll ett fantastiskt tal och bjöd på mycket skratt. Därefter begav sig jag, carro, frida, matti, carro och tilda sig hem till mig för att fixa lakanen till flaket och efter 5 timmar kunde vi äntligen tvätta penslarna och bege oss av på massa äreneden. Sen blev det middag med hela tjocka släkten och nu har jag gjort allt man kan göra på ens kropp. Luktar underbart och len som en baby.

Imorgon samlas vi 8.30 hos jeanette och därefter till skolan och sen springer vi ut klockan 14 och sen hem till oscarshöjd där det väntar 90 personer som är partysugna nissar och det kommer bli heelt galet. Sen är det utgång, wiiiie. AJDHDAHGAGDGTAHD vill bara hoppa, skrika, dansa och tagga till. ÄR helt galen här hemma.


MEn men nu kommer lite bilder från dagen. Njut!


















imorgon smäller det som aldrig förr. Det är helt klart blandade känslor, pirrigt, overkligt, sorligt, underbart. Kommer sakna alla mina pärlor. Imorgon är sista dagen som vi vandrar ut genom dörrarna. Finns mycket som man kommer sakna, men har konstaterat att detta är inte hejdå utan ett nytt hallå. Dem som står mig närmast kommer jag alltid att behålla närmast. All kärlek till er i SP3B, men nu är det dags för lite tagg.

Idag har vi varit ute på ringvägen och blivit bjudna på vääärldens godaste lunch av Mia-lena. Hon höll ett fantastiskt tal och bjöd på mycket skratt. Därefter begav sig jag, carro, frida, matti, carro och tilda sig hem till mig för att fixa lakanen till flaket och efter 5 timmar kunde vi äntligen tvätta penslarna och bege oss av på massa äreneden. Sen blev det middag med hela tjocka släkten och nu har jag gjort allt man kan göra på ens kropp. Luktar underbart och len som en baby.

Imorgon samlas vi 8.30 hos jeanette och därefter till skolan och sen springer vi ut klockan 14 och sen hem till oscarshöjd där det väntar 90 personer som är partysugna nissar och det kommer bli heelt galet. Sen är det utgång, wiiiie. AJDHDAHGAGDGTAHD vill bara hoppa, skrika, dansa och tagga till. ÄR helt galen här hemma.


MEn men nu kommer lite bilder från dagen. Njut!


















Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback