110505




Torsdag idag då! 14 skoldagar kvar sen är det över. Helt overkligt :D Har inte så mycket kul att säga förutom att jag ska iväg till mina favorittjejer nu. Jag, Tessan och Elin kör på myskväll hemma hos Tessan. Det blir middag, tvtittande + det vi gör bäst, PRATA!

Därefter åker jag hem till Mattias för en mys natt hemma hos honom, får se om han håller sig vaken lite längre idag kanske, för igår var det skandal. Slocknade klockan 20.00. Visst, det är förståligt eftersom han går upp 04.30 varje morgon, men äsch, han är bäst ändå.

Nu ska jag bara fixa i ordning i mitt rum, packa ihop lite saker, sen beger jag mig. Ha en bra kväll! :D




Bättre vänskap får man leta länge efter!


















































Torsdag idag då! 14 skoldagar kvar sen är det över. Helt overkligt :D Har inte så mycket kul att säga förutom att jag ska iväg till mina favorittjejer nu. Jag, Tessan och Elin kör på myskväll hemma hos Tessan. Det blir middag, tvtittande + det vi gör bäst, PRATA!

Därefter åker jag hem till Mattias för en mys natt hemma hos honom, får se om han håller sig vaken lite längre idag kanske, för igår var det skandal. Slocknade klockan 20.00. Visst, det är förståligt eftersom han går upp 04.30 varje morgon, men äsch, han är bäst ändå.

Nu ska jag bara fixa i ordning i mitt rum, packa ihop lite saker, sen beger jag mig. Ha en bra kväll! :D




Bättre vänskap får man leta länge efter!















































Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback