2

T v å  dagar kvar, helt otroligt. Som vi har räknat ner och nu har vi bara peace-fingrarna kvar att hålla upp. Känns heeelt underbart.

Har varit ledig sen i torsdags så nu vill jag iväg och träffa klassen, som jag äntligen får göra imorgon eftersom vi ska bli bjudna på lunch av vääärldens bästa mia-lena. Det kommer vara ûber känsligt men ändå heelt underbart. Därefter ska alla hem till mig och fixa så mycket vi kan inför onsdag, sen blir det nog middag och mys på kvällen. nininni

Snart fyller vi huset ytterligare, moster, farmor och farfar dyker upp om någon timme. Det ska bli så kul att träffa dem. Ikväll blir en lugn kväll med maaaassa sömn. och imorgon vid 11 bjuds det på härliga grejer sen är det bara en dag kvar. KAN TIDEN BARA SPRINGA FÖRBI? :D


Bilder från de senaste dagarna/veckorna.
























T v å  dagar kvar, helt otroligt. Som vi har räknat ner och nu har vi bara peace-fingrarna kvar att hålla upp. Känns heeelt underbart.

Har varit ledig sen i torsdags så nu vill jag iväg och träffa klassen, som jag äntligen får göra imorgon eftersom vi ska bli bjudna på lunch av vääärldens bästa mia-lena. Det kommer vara ûber känsligt men ändå heelt underbart. Därefter ska alla hem till mig och fixa så mycket vi kan inför onsdag, sen blir det nog middag och mys på kvällen. nininni

Snart fyller vi huset ytterligare, moster, farmor och farfar dyker upp om någon timme. Det ska bli så kul att träffa dem. Ikväll blir en lugn kväll med maaaassa sömn. och imorgon vid 11 bjuds det på härliga grejer sen är det bara en dag kvar. KAN TIDEN BARA SPRINGA FÖRBI? :D


Bilder från de senaste dagarna/veckorna.
























Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback