Gooodmorgon. / Lisa & Malin

Vi har precis vaknat och vi är överlyckliga för att vädret är med oss, hehe. Vi drog upp gardinerna och insåg ganska fort: somna om. Nu har vi precis kollat klart på tatueringar, eller rättaresagt typsnitt (eftersom Malin & Jerka ska tatuera sig imorgon) och jag är fortfarande heeelt fast att jag ska göra den som jag inte tog när jag tatuera mig först.  Men det får dröja till efter sommaren :)

Idag ska jag och malin hjälpa pappa och hämta 90 stolar och 20 bord inför studenten på onsdag :D nininininni nu är det nära! Sen ska vi se till att sola så vi håller igång vår otroligt bra bränna, ellerrrr? Där efter får vi se vart vinden tar oss. Ikväll ska jag och min älskling på bio, så ser det ut nu iallafall. Man vet aldrig vad som händer när man umgås med Lisa, hehe.

Imorgon kommer mormormormor. Det ska bli sååå kul att träffa henne och sen på måndag kommer farmor, farfar och moster. Sen kommer alla andra på onsdag. Nu är det inte långt borta, 4 DAGAR!

Nu ska vi kila ner och äta frukost. Vi hörs lite senare. 





Vi har precis vaknat och vi är överlyckliga för att vädret är med oss, hehe. Vi drog upp gardinerna och insåg ganska fort: somna om. Nu har vi precis kollat klart på tatueringar, eller rättaresagt typsnitt (eftersom Malin & Jerka ska tatuera sig imorgon) och jag är fortfarande heeelt fast att jag ska göra den som jag inte tog när jag tatuera mig först.  Men det får dröja till efter sommaren :)

Idag ska jag och malin hjälpa pappa och hämta 90 stolar och 20 bord inför studenten på onsdag :D nininininni nu är det nära! Sen ska vi se till att sola så vi håller igång vår otroligt bra bränna, ellerrrr? Där efter får vi se vart vinden tar oss. Ikväll ska jag och min älskling på bio, så ser det ut nu iallafall. Man vet aldrig vad som händer när man umgås med Lisa, hehe.

Imorgon kommer mormormormor. Det ska bli sååå kul att träffa henne och sen på måndag kommer farmor, farfar och moster. Sen kommer alla andra på onsdag. Nu är det inte långt borta, 4 DAGAR!

Nu ska vi kila ner och äta frukost. Vi hörs lite senare. 





Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback