Skyller på studierna



Ja, vad ovanligt att jag inte bloggar. Men jag måste bara försvara mig lite och skylla på ALLT vi haft i skolan. Idag är första dagen sen i första ring då man kan gå och lägga sig och veta att man inte har NÅÅÅGONTING MER. Allting är klart och allt är fixat och jag är mer än nöjd med min insats på gymnasiet.
Nu är det snart över, endast 8 dagar kvar på något som jag aldrig kommer få uppleva igen. 8 dagar kvar i skolan med mina fantastiskta klasskamrater. Jag har inte fått det klargjort för mig förens nu att jag har nog vääärldens finaste klass. Alla är som en stor familj som snart är på g att gå helt olika vägar. Känns faktiskt riktigt jobbigt

Idag hade jag min sista sak i skolan, och der var hyllningstal. Det var 20 fantastiska hyllningstal som gjorde att man under varje tal bara stor grät. Det var jätte bra tal och det känns underbart att det är över. (Fick då mvg på mitt hyllningstal, hehe) Så drar hem ett mvg i svenska c, så ännu en anledning att gå och lägga mig med ett stort leende på läpparna.

På senaste tiden har jag, som sagt, pluggat häcken av mig. Men jag har även fått tid för mina fantastiska vänner och min fina pojkvän som gör min dag. Inatt blir det en natt utan Mattias, Kommer bli som sist när jag sov själv, att jag inte kommer kunna somna och jag hör hel konstiga ljud i trappuppgången.

Men nu ska jag stänga ner och "försöka" sova så det kan bli morgon och det endast är 7 dagar kvar till den stora dagen. HELT, ursäkte språket, JÄVLA UNDERBART! 7 dagar kvar.....nanannananan









Ja, vad ovanligt att jag inte bloggar. Men jag måste bara försvara mig lite och skylla på ALLT vi haft i skolan. Idag är första dagen sen i första ring då man kan gå och lägga sig och veta att man inte har NÅÅÅGONTING MER. Allting är klart och allt är fixat och jag är mer än nöjd med min insats på gymnasiet.
Nu är det snart över, endast 8 dagar kvar på något som jag aldrig kommer få uppleva igen. 8 dagar kvar i skolan med mina fantastiskta klasskamrater. Jag har inte fått det klargjort för mig förens nu att jag har nog vääärldens finaste klass. Alla är som en stor familj som snart är på g att gå helt olika vägar. Känns faktiskt riktigt jobbigt

Idag hade jag min sista sak i skolan, och der var hyllningstal. Det var 20 fantastiska hyllningstal som gjorde att man under varje tal bara stor grät. Det var jätte bra tal och det känns underbart att det är över. (Fick då mvg på mitt hyllningstal, hehe) Så drar hem ett mvg i svenska c, så ännu en anledning att gå och lägga mig med ett stort leende på läpparna.

På senaste tiden har jag, som sagt, pluggat häcken av mig. Men jag har även fått tid för mina fantastiska vänner och min fina pojkvän som gör min dag. Inatt blir det en natt utan Mattias, Kommer bli som sist när jag sov själv, att jag inte kommer kunna somna och jag hör hel konstiga ljud i trappuppgången.

Men nu ska jag stänga ner och "försöka" sova så det kan bli morgon och det endast är 7 dagar kvar till den stora dagen. HELT, ursäkte språket, JÄVLA UNDERBART! 7 dagar kvar.....nanannananan







Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback