Tisdag

15 dagar kvar, 9 skoldagar kvar. Sen är man arbetslös och tror att livet precis har börjar. Fan vad härligt :D Eftersom det är tisdag idag så är jag ledig, som alltid. Och jag vaknade precis upp och ska hämta lite frukost och vänta på att min prins kommer hem från jobbet! Idag blir det maaaassa plugg innan Mattias kommer hem och sen får vi se vad som händer.

Igår var en av de roligaste dagarna jag varit med om. HAHA. Jerka, Malin och jag åkte till kista för att införskaffa oss lite nya saker och jag orkar inte berätta allt, men fy fasiken vad jag gillar dem två. haha! :D

Nej nu blir det frukost och imorgon, höll jag på att glömma, är det studentskiva. WOOHOHOHO


lisa och mollie
15 dagar kvar, 9 skoldagar kvar. Sen är man arbetslös och tror att livet precis har börjar. Fan vad härligt :D Eftersom det är tisdag idag så är jag ledig, som alltid. Och jag vaknade precis upp och ska hämta lite frukost och vänta på att min prins kommer hem från jobbet! Idag blir det maaaassa plugg innan Mattias kommer hem och sen får vi se vad som händer.

Igår var en av de roligaste dagarna jag varit med om. HAHA. Jerka, Malin och jag åkte till kista för att införskaffa oss lite nya saker och jag orkar inte berätta allt, men fy fasiken vad jag gillar dem två. haha! :D

Nej nu blir det frukost och imorgon, höll jag på att glömma, är det studentskiva. WOOHOHOHO


lisa och mollie
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback