111111

Då var det den speciella dagen (?) här. Haha. Allla snackar om den  men jag hajar inte riktigt vad den går ut på. Det är en vanlig fredag vilket innebär party party, hehe.

Sofia kom hit efter jobbet och då blev det vin och tv tittande sen lite spel på det. Under spelets gångmaxades vår puls och tårarna rann, ja ni fattar säkert vad som hade hänt. haha. Aa, ni gissade rätt, en man stod utanför dörren och plingade på dörren och jag vågade verkligen inte öppna. Sofia skratta och jag grät, hmmm(?) Hur stor är risken att man öppnar en dörr 00.34 då det står en man som plingar på dörren. Vi packade ihop spelet och sprang upp på övervåningen. Jag blundar typ fortfarande och hoppas på att mamma och pappa kommer hem snart.

Nu blir det titanic och se en långnattssömn. Imorgon blir det powerwalk om vädret håller i sig sen rör vi nog oss mot nynäs. Så himla glad att 11.11.11 just sker när jag lever. wey!
Då var det den speciella dagen (?) här. Haha. Allla snackar om den  men jag hajar inte riktigt vad den går ut på. Det är en vanlig fredag vilket innebär party party, hehe.

Sofia kom hit efter jobbet och då blev det vin och tv tittande sen lite spel på det. Under spelets gångmaxades vår puls och tårarna rann, ja ni fattar säkert vad som hade hänt. haha. Aa, ni gissade rätt, en man stod utanför dörren och plingade på dörren och jag vågade verkligen inte öppna. Sofia skratta och jag grät, hmmm(?) Hur stor är risken att man öppnar en dörr 00.34 då det står en man som plingar på dörren. Vi packade ihop spelet och sprang upp på övervåningen. Jag blundar typ fortfarande och hoppas på att mamma och pappa kommer hem snart.

Nu blir det titanic och se en långnattssömn. Imorgon blir det powerwalk om vädret håller i sig sen rör vi nog oss mot nynäs. Så himla glad att 11.11.11 just sker när jag lever. wey!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback