Ballbreaker

Onsdag idag, jadu. Har inte hänt sådär jätte mycket. Vaknade, för första gången sen gymnasiet, 08.00 då man skulle åka med mamma till Nynäs. Medans hon hade möte passade jag på att träffa Emily och Paow. Myyyysigt Myyyysigt.
Blev hemgång och när vi kom hem stod Farmor och Farfar innanför dörren. Riktigt roligt att träffa dem. Senast vi sågs var på min student.

Middag med hela familjen och farmor och farfar. Nu la jag mig nyss i sängen och inväntar min sambo Sofia. Vi ska dricka lite vin och sen möta upp Louise och Marcus för lite bowling på gärdet. Har hört att ballbreaker är grymt så idag ska vi testa något nytt. Blir nog en bra kväll ska jag säga er.

Onsdag idag, jadu. Har inte hänt sådär jätte mycket. Vaknade, för första gången sen gymnasiet, 08.00 då man skulle åka med mamma till Nynäs. Medans hon hade möte passade jag på att träffa Emily och Paow. Myyyysigt Myyyysigt.
Blev hemgång och när vi kom hem stod Farmor och Farfar innanför dörren. Riktigt roligt att träffa dem. Senast vi sågs var på min student.

Middag med hela familjen och farmor och farfar. Nu la jag mig nyss i sängen och inväntar min sambo Sofia. Vi ska dricka lite vin och sen möta upp Louise och Marcus för lite bowling på gärdet. Har hört att ballbreaker är grymt så idag ska vi testa något nytt. Blir nog en bra kväll ska jag säga er.

Follow on Bloglovin
Kommentarer
EM:

Lycka till ;)) Visa vad du går för ;)

2011-11-09 | 21:23:46
Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback