Fight 4 u



Då har vi avklarat ännu en dag i djursan. Vi lever verkligen livet. Känns helt underbart skönt att bo med min käraste och bara vara vi, wey.

Dagen började i Rissne där vi lämnade in bilen på besiktning och sen blev det hem, äta lite lunch och sen la vi oss i soffan, slog på Sunes sommar och jag, som alltid, somnar innan den ens har börjat så jag vaknade precis lagom tills den var slut och då tog lojjsan en snabbsömn och sen blev det promenad med hundarna och där efter bakade vi som sagt egen pizza, kanon gott. Efter det bänkade vi oss framför tvn och kolla lite.

Vi slängde oss nyss i vår underbara säng och vi sitter vid varsin dator med hörlurar i. Jag lyssnar på lite musik och ska snart slå på en film och Louise kollar på Harry potter.

Imorgon har vi mycket på schemat. Lång promenad, fixa till huset lite, tv inspelning och myskväll med brudarna. En bra dag helt enkelt.

Sovgott!


Hittade lite random bilder på datorn från i somras!





















































Då har vi avklarat ännu en dag i djursan. Vi lever verkligen livet. Känns helt underbart skönt att bo med min käraste och bara vara vi, wey.

Dagen började i Rissne där vi lämnade in bilen på besiktning och sen blev det hem, äta lite lunch och sen la vi oss i soffan, slog på Sunes sommar och jag, som alltid, somnar innan den ens har börjat så jag vaknade precis lagom tills den var slut och då tog lojjsan en snabbsömn och sen blev det promenad med hundarna och där efter bakade vi som sagt egen pizza, kanon gott. Efter det bänkade vi oss framför tvn och kolla lite.

Vi slängde oss nyss i vår underbara säng och vi sitter vid varsin dator med hörlurar i. Jag lyssnar på lite musik och ska snart slå på en film och Louise kollar på Harry potter.

Imorgon har vi mycket på schemat. Lång promenad, fixa till huset lite, tv inspelning och myskväll med brudarna. En bra dag helt enkelt.

Sovgott!


Hittade lite random bilder på datorn från i somras!



















































Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback