Fredag <3

Denna fredag har nog varit den mysigaste på länge!

Blev en god middag med min käre familj och min andra halva, Louise. Därefter blev det ost & kex och idol. En promenad fick avsluta kvällen med mamma och pappa. Därefter var det dags för riktig mys, tv, prat, temple run, paper toss och fest hos grannarna!

Nu kröp vi ner i varsin nybäddad säng och lyssnar på lite musik.

Imorgon kommer bli en toppen dag. Ett fantastiskt julbord, som lite avskedsgrej för mig och Johan sen åker jag och Lollo ner till nynäs för "lite" party party, wey!

Denna fredag har nog varit den mysigaste på länge!

Blev en god middag med min käre familj och min andra halva, Louise. Därefter blev det ost & kex och idol. En promenad fick avsluta kvällen med mamma och pappa. Därefter var det dags för riktig mys, tv, prat, temple run, paper toss och fest hos grannarna!

Nu kröp vi ner i varsin nybäddad säng och lyssnar på lite musik.

Imorgon kommer bli en toppen dag. Ett fantastiskt julbord, som lite avskedsgrej för mig och Johan sen åker jag och Lollo ner till nynäs för "lite" party party, wey!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback