Nicole <3

vår låt och allt...

Denna tjej vet precis hur jag fungerar, känner mig ut i fingerspettsarna. Har varit med om en heeeel del saker, båda bra & dåliga. Men oj vad minnen vi har tillsammans, jag förvandlade dig till fjortis, min idé att vi skulle röka vass uppe i skogen vid gröndal, kasta ägg på bussar var nog också min idé, ha idomin på läpparna, puffa håret, ja men fan, allt detta var nog min idé & se vilken vacker och snygg kvinna du blivit idag, haha!

hahah, denna tjej är den tjejen som känner mig mest på jorden. Fick ett sms som verkligen gjorde mig super duper fuper hyper glad:

Nicole: Får man kommer upp på nyår till sälen?? Inte en chans att jag firar vid Grodan i centrum liksom ehhe.

HAHA. Du är bäst, grymt. Så nu har man fått en vän som kommer upp till nyår, WEY!


Dessa bilder är dom finnaste bilderna jag har på datorn, och jag menar det, dessa bilder betyder mest för mig. Det är några få av vääääldigt många som vi tagit....njut






















































































vår låt och allt...

Denna tjej vet precis hur jag fungerar, känner mig ut i fingerspettsarna. Har varit med om en heeeel del saker, båda bra & dåliga. Men oj vad minnen vi har tillsammans, jag förvandlade dig till fjortis, min idé att vi skulle röka vass uppe i skogen vid gröndal, kasta ägg på bussar var nog också min idé, ha idomin på läpparna, puffa håret, ja men fan, allt detta var nog min idé & se vilken vacker och snygg kvinna du blivit idag, haha!

hahah, denna tjej är den tjejen som känner mig mest på jorden. Fick ett sms som verkligen gjorde mig super duper fuper hyper glad:

Nicole: Får man kommer upp på nyår till sälen?? Inte en chans att jag firar vid Grodan i centrum liksom ehhe.

HAHA. Du är bäst, grymt. Så nu har man fått en vän som kommer upp till nyår, WEY!


Dessa bilder är dom finnaste bilderna jag har på datorn, och jag menar det, dessa bilder betyder mest för mig. Det är några få av vääääldigt många som vi tagit....njut






















































































Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback