Sunday

Då var helgen slut och jag bugar och bockar och är jävligt glad att det är måndag imorgon vilket innebär ny vecka och nya tag. Känns som det är dags att rycka upp sig lite nu och göra lite skillnad. Tänker fatta mig kort för jag är verkligen inte på humör för att skriva och dela med mig av någonting...

Sofia dyker snart hem och då ska vi, eller iallafall jag, lägga mig i sängen och slå på någon film, komedi eller romantik, så kanske humöret flyger upp en aning. Sofia skulle kunna sitta i soffan hela natten lång så man vet aldrig.

Imorgon blir det Rissne, middag och sen biomys. Stor gilla <3
Då var helgen slut och jag bugar och bockar och är jävligt glad att det är måndag imorgon vilket innebär ny vecka och nya tag. Känns som det är dags att rycka upp sig lite nu och göra lite skillnad. Tänker fatta mig kort för jag är verkligen inte på humör för att skriva och dela med mig av någonting...

Sofia dyker snart hem och då ska vi, eller iallafall jag, lägga mig i sängen och slå på någon film, komedi eller romantik, så kanske humöret flyger upp en aning. Sofia skulle kunna sitta i soffan hela natten lång så man vet aldrig.

Imorgon blir det Rissne, middag och sen biomys. Stor gilla <3
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback