T-centralen

Idag har man tvättat och tagit hundarna på en långpromenad. Det är väl det man hinner med när man sover bort halva dagen. Fast ändå rätt skönt. Så jag inte spiller bort hela dagen så har jag bestämt träff med tjejerna. Blir en fika och lite shopping. Så snart ska jag klä på mig ytterkläderna och börja röra mig mot tuben.

Hörs lite senare

Idag har man tvättat och tagit hundarna på en långpromenad. Det är väl det man hinner med när man sover bort halva dagen. Fast ändå rätt skönt. Så jag inte spiller bort hela dagen så har jag bestämt träff med tjejerna. Blir en fika och lite shopping. Så snart ska jag klä på mig ytterkläderna och börja röra mig mot tuben.

Hörs lite senare

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback