titanic

Efter en lång dag med mamma så tackar jag för mig och lägger mig i sängen med Wille och slår på en film, eller rättaresagt så ska jag fortsätta kolla på titanic som jag tittade på i 10 minuter igår och sen somnade jag. Ska ge det ett försök och hoppas på att det går bättre idag.

Imorgon kommer Mia hem hit och sen ska jag tärffa Lojjs <3 sovgott
Efter en lång dag med mamma så tackar jag för mig och lägger mig i sängen med Wille och slår på en film, eller rättaresagt så ska jag fortsätta kolla på titanic som jag tittade på i 10 minuter igår och sen somnade jag. Ska ge det ett försök och hoppas på att det går bättre idag.

Imorgon kommer Mia hem hit och sen ska jag tärffa Lojjs <3 sovgott
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback