6 år <3

varning för vissa bilder. Men detta är äkta kärlek. Bilder på mig och Lollo genom tiderna..







































finns miljontals av bilder på oss. Men nu är det dags för lite tvtittande så hinner inte just nu. Men som sagt, en bild säger tusen ord, och bilder finns det gott om. Jag älskar dig Louise
varning för vissa bilder. Men detta är äkta kärlek. Bilder på mig och Lollo genom tiderna..







































finns miljontals av bilder på oss. Men nu är det dags för lite tvtittande så hinner inte just nu. Men som sagt, en bild säger tusen ord, och bilder finns det gott om. Jag älskar dig Louise
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Louise:

haha gumman, detta var helt otroligt!! :D

Som du skrivit, en bild säger mer än tusen ord och de har du rätt i, jag älskar dig jag älskar oss och detta är bara 6 kapitel av en oändligt historia!! <3

2011-10-18 | 21:01:44
Bloggadress: http://louiselundiin.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback