Filmmys

Då har jag avklarat ännu en promenad med hundarna och håret håller fortfarande på torka efter duschen. Ska snart gå till ringen och fixa lite ärenden och sen stannar jag till för att handla mat eftersom det är jag och Lollo som står för maten idag.

Ikväll åker jag och Lollo till sumpan för en filmkväll hos Fia.

Klart slut.

Då har jag avklarat ännu en promenad med hundarna och håret håller fortfarande på torka efter duschen. Ska snart gå till ringen och fixa lite ärenden och sen stannar jag till för att handla mat eftersom det är jag och Lollo som står för maten idag.

Ikväll åker jag och Lollo till sumpan för en filmkväll hos Fia.

Klart slut.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback