JUL & SKIDOR

Nu känns det som att tiden gärna får rinna iväg lite. Jag vill flytta hemifrån, börja jobba och bara göra det jag älskar mest av allt - en dag i backen. Nu är det endast 44 dagar kvar tills allt detta blir verklighet. Wey. Då bor man i sälen och har ett heltidsjobb och bor i backen. Inte illa. Älskar det. hehe. För att få stämningen på topp så lyssnar jag på lite jullåtar och väntar på att min sessa Lollo ska komma hit.

Imorgon bitti flyttar vi hem till mina kusiner i Danderyd. Det blir 9 dagar där då vi ska vara hund, katt och husvakt. Det kommer bli kanon mysigt. Lite god dricka och bra mat så är vi mer än nöjda.

Nej nu ska jag ringa Lojjsan och se om hon kryper hit. Puss

Nu känns det som att tiden gärna får rinna iväg lite. Jag vill flytta hemifrån, börja jobba och bara göra det jag älskar mest av allt - en dag i backen. Nu är det endast 44 dagar kvar tills allt detta blir verklighet. Wey. Då bor man i sälen och har ett heltidsjobb och bor i backen. Inte illa. Älskar det. hehe. För att få stämningen på topp så lyssnar jag på lite jullåtar och väntar på att min sessa Lollo ska komma hit.

Imorgon bitti flyttar vi hem till mina kusiner i Danderyd. Det blir 9 dagar där då vi ska vara hund, katt och husvakt. Det kommer bli kanon mysigt. Lite god dricka och bra mat så är vi mer än nöjda.

Nej nu ska jag ringa Lojjsan och se om hon kryper hit. Puss

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback