Mistletoe

Då ligger man återigen nerbäddad i sängen med världens hosta och feber...fml

Gårdagen kände jag mig någorlunda pigg efter att jag gått upp vid 14.30, och hela kvällen kändes bra men nu idag går min hosta inte att beskriva. Är sjukt jobbigt, kommer snart hosta ihjäl mig känns det som.
Men men...nog om det, gårdagen var kanon grymt. Efter att ha suttit hundvakt i ett par timmar kom mamma hem och jag åkte till sumpan, hem till fia, för att äta middag med hennes familj. Efter middagen åkte vi till Bromma och satt barnvakt och Malins son Sam. Man säger ju att ett gott skratt förlänger livet, och efter gårdagen kommer jag nog aldrig dö. Har nog inte skrattat så mycket på riktigt länge. Underbara du.

Vi fick inte speciellt mycket sömn inatt utan vi släppte Sam i skolan vid 8 och sen åkte vi hem till Fia och sov vidare. Nu har jag druckit en kopp Te och en Cvitamins tablett och nu ligger jag och hundarna och halvsover i sängen i väntan på mor min. Hoppas hon hinner hem så jag kan träffa Lollo ett tag. Om vi inte hinner ses idag så ses vi imorgon då vi flyttar ut till Djursholm, grymt.

Nu blir det en film, vå hörs lite senare


Lite bilder från Bulgarien! <3















Då ligger man återigen nerbäddad i sängen med världens hosta och feber...fml

Gårdagen kände jag mig någorlunda pigg efter att jag gått upp vid 14.30, och hela kvällen kändes bra men nu idag går min hosta inte att beskriva. Är sjukt jobbigt, kommer snart hosta ihjäl mig känns det som.
Men men...nog om det, gårdagen var kanon grymt. Efter att ha suttit hundvakt i ett par timmar kom mamma hem och jag åkte till sumpan, hem till fia, för att äta middag med hennes familj. Efter middagen åkte vi till Bromma och satt barnvakt och Malins son Sam. Man säger ju att ett gott skratt förlänger livet, och efter gårdagen kommer jag nog aldrig dö. Har nog inte skrattat så mycket på riktigt länge. Underbara du.

Vi fick inte speciellt mycket sömn inatt utan vi släppte Sam i skolan vid 8 och sen åkte vi hem till Fia och sov vidare. Nu har jag druckit en kopp Te och en Cvitamins tablett och nu ligger jag och hundarna och halvsover i sängen i väntan på mor min. Hoppas hon hinner hem så jag kan träffa Lollo ett tag. Om vi inte hinner ses idag så ses vi imorgon då vi flyttar ut till Djursholm, grymt.

Nu blir det en film, vå hörs lite senare


Lite bilder från Bulgarien! <3















Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback