Onsdag

Idag när man vaknade vid 10 så hade jag ingen röst och hostan var förskräcklig. Mamma kom in och stängde fönstret efter att hon sett hur jag frös, jag var nästan blå. Det var 8 grader i rummet kändes det som. Jag somnade om, vaknade vid halv 2. Promenade med hundarna och sen blev det tv tittande och efter det blev det ännu en promenad och nu sitter jag i soffan och inväntar mamma och pappa. Ska prata lite med dem och sen bege med mig hem till sofia för en kväll med film och övernattning, mys.

Imorgon går alla min tankar till min underbara vän Louise <3 puss på dig sötnos.

Hörs då. hej!

Idag när man vaknade vid 10 så hade jag ingen röst och hostan var förskräcklig. Mamma kom in och stängde fönstret efter att hon sett hur jag frös, jag var nästan blå. Det var 8 grader i rummet kändes det som. Jag somnade om, vaknade vid halv 2. Promenade med hundarna och sen blev det tv tittande och efter det blev det ännu en promenad och nu sitter jag i soffan och inväntar mamma och pappa. Ska prata lite med dem och sen bege med mig hem till sofia för en kväll med film och övernattning, mys.

Imorgon går alla min tankar till min underbara vän Louise <3 puss på dig sötnos.

Hörs då. hej!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback