Sälens högfjällshotell

Då är det tisdag och vi gick upp straxt efter 06.00 imorse. Det var en kamp men det var det värt. Efter lite pepptalk med mamma, pappa och Fia så slängde jag och fia oss i bilen och körde mot Sälen.

Nu sitter jag och väntar på att Fia ska bli klar med intervjun, pirrigt pirrigt, men det kommer gå grymt och det vet jag :-D efter allt detta ska vi se på vårt hus och lite så sen blir det en liten roadtrip för att kika runt. Sen rör vi oss tillbaka mot Idre för att basta och laga mat till
Mamma och pappa. Livet är allt bra.

Heyeyeyydå!

Då är det tisdag och vi gick upp straxt efter 06.00 imorse. Det var en kamp men det var det värt. Efter lite pepptalk med mamma, pappa och Fia så slängde jag och fia oss i bilen och körde mot Sälen.

Nu sitter jag och väntar på att Fia ska bli klar med intervjun, pirrigt pirrigt, men det kommer gå grymt och det vet jag :-D efter allt detta ska vi se på vårt hus och lite så sen blir det en liten roadtrip för att kika runt. Sen rör vi oss tillbaka mot Idre för att basta och laga mat till
Mamma och pappa. Livet är allt bra.

Heyeyeyydå!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback