TRÖTT!

Då var helgen slut och denna helg har gjort mig till en ny människa, haha.

Fredagen var kanon mysig. Först lite fotografering med Tessan, blev kanon bra bilder. ska fixa till dem lite imorgon så kommer dem ut imorgon kväll förmodligen. Sen åt vi lite lunch, kolla idol och pratade om livet. Därefter gick jag hem till Jed för att klippa honom, blev grymt. Sen åkte jag hem till Emily och Edgar där Benny och Melvin också var. Skulle dräscha upp Benny inför hans lilla utgång med Jed och massa andra, så jag klippte honom också och det blev också grymt. Det slutade med att jag, Melvin, Ed och Emily hade idol och filmkväll.

Lördagen då: det blev att vara med Tessan ett par timmar, sen gick jag över till jed där benny också var. Det blev lunch och sen inväntade vi Paulina och sen rörde vi oss alla hem till mig. Vi drack och spelade lite spel här hemma och sen kom även Sofia. Det var grymt kul. Men jag tror jag var övertaggad måste jag medge. Alla var på hugget och sen blev det utgång kan man ju säga.....natten slutade i Nynäs och mer än så behövs inte sägas. haha

Idag har det varit en kamp, grymt trött, ont i huvudet men Sofia kom ner till nynäs och gjorde hela dagen så mycket bättre. Vi kollade hockey och sen blev det mys hemma hos Jed. wey. Min gullis, bästa grabb, älskade benny körde mig och Fia hem till stan. DU ÄR BÄST! all kärlek till dig grabben

Nu ligger jag i sängen och ska precis kolla film. Blir en lättittad film känner jag.

Godnatt









Då var helgen slut och denna helg har gjort mig till en ny människa, haha.

Fredagen var kanon mysig. Först lite fotografering med Tessan, blev kanon bra bilder. ska fixa till dem lite imorgon så kommer dem ut imorgon kväll förmodligen. Sen åt vi lite lunch, kolla idol och pratade om livet. Därefter gick jag hem till Jed för att klippa honom, blev grymt. Sen åkte jag hem till Emily och Edgar där Benny och Melvin också var. Skulle dräscha upp Benny inför hans lilla utgång med Jed och massa andra, så jag klippte honom också och det blev också grymt. Det slutade med att jag, Melvin, Ed och Emily hade idol och filmkväll.

Lördagen då: det blev att vara med Tessan ett par timmar, sen gick jag över till jed där benny också var. Det blev lunch och sen inväntade vi Paulina och sen rörde vi oss alla hem till mig. Vi drack och spelade lite spel här hemma och sen kom även Sofia. Det var grymt kul. Men jag tror jag var övertaggad måste jag medge. Alla var på hugget och sen blev det utgång kan man ju säga.....natten slutade i Nynäs och mer än så behövs inte sägas. haha

Idag har det varit en kamp, grymt trött, ont i huvudet men Sofia kom ner till nynäs och gjorde hela dagen så mycket bättre. Vi kollade hockey och sen blev det mys hemma hos Jed. wey. Min gullis, bästa grabb, älskade benny körde mig och Fia hem till stan. DU ÄR BÄST! all kärlek till dig grabben

Nu ligger jag i sängen och ska precis kolla film. Blir en lättittad film känner jag.

Godnatt









Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback