Hemma på söder



Då är allt upplockat och mitt rum är kanon fint. Jag älskar det. Jag älskar allt just nu, verkligen allt. Livet kan inte bli bättre än såhär :D
Flytten tar på oss alla kan jag bara meddela, men snart är det över. Eller rättaresagt, imorgon är det över. Imorgon töms exakt hela huset. Idag plockar flyttgubbarna ihop allt och imorgon töms det.

Igår kväll blev det mys i lägenheten med Louise. Vi lagade mat till mamma och pappa sen mötte vi upp Gillen för att kolla hockey. Vi gick utanför porten och in på O´learys. Därefter promenerade vi mot gullmars för att gillen skulle få lite sällskap. Efter det gick vi hem och spelade Yatzy sen kröp vi ner i sängen. Och som alltid ringde Melvin 06.31 och väckte mig och pratade på. Jätte gulligt, verkligen. Jag är arbetslös hallå, jag går inte upp innan 11.00 haha.

För ett tag sen stack Louise till Skärholmen för att klippa sig och sen ska jag hämta henne vid gullmars vid 15.30 för att röra oss ner mot Nynäs. Efter att hon hade åkt så har jag plockat uoo alla kartonger och det blev så kanon bra. Allt är i ordning och så, så nu är jag kanon nöjd :D Ikväll jag ska tömma några saker sen ikväll ska vi kolla hockey. wei. Sen får vi se var vägen tar oss, lär ju inte vara en bra väg iallafall, haha.



















Lägenheten











mitt lilla kryp in.


hundarna stortrivs i nya sängen.



Då är allt upplockat och mitt rum är kanon fint. Jag älskar det. Jag älskar allt just nu, verkligen allt. Livet kan inte bli bättre än såhär :D
Flytten tar på oss alla kan jag bara meddela, men snart är det över. Eller rättaresagt, imorgon är det över. Imorgon töms exakt hela huset. Idag plockar flyttgubbarna ihop allt och imorgon töms det.

Igår kväll blev det mys i lägenheten med Louise. Vi lagade mat till mamma och pappa sen mötte vi upp Gillen för att kolla hockey. Vi gick utanför porten och in på O´learys. Därefter promenerade vi mot gullmars för att gillen skulle få lite sällskap. Efter det gick vi hem och spelade Yatzy sen kröp vi ner i sängen. Och som alltid ringde Melvin 06.31 och väckte mig och pratade på. Jätte gulligt, verkligen. Jag är arbetslös hallå, jag går inte upp innan 11.00 haha.

För ett tag sen stack Louise till Skärholmen för att klippa sig och sen ska jag hämta henne vid gullmars vid 15.30 för att röra oss ner mot Nynäs. Efter att hon hade åkt så har jag plockat uoo alla kartonger och det blev så kanon bra. Allt är i ordning och så, så nu är jag kanon nöjd :D Ikväll jag ska tömma några saker sen ikväll ska vi kolla hockey. wei. Sen får vi se var vägen tar oss, lär ju inte vara en bra väg iallafall, haha.



















Lägenheten











mitt lilla kryp in.


hundarna stortrivs i nya sängen.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback