I close my eyes and I see u

rubriken säger allt.

Nu la jag mig en snabbis i sängen, jag håller på att packa, skypa, chatta, prata i telefon, skriva packlista, är svin törstig och försöka att inte vara så överladdad inför Bulgarien resan imorgon. Packningen börjar snart ordna upp sig och nu börjar lisa bli trött.

Dagen har spenderats med Benny och Melvin. Först var vi ute vid norsbol och "hjälpte" melvin att flytta, sen blev det hockey därefter skulle benny träna så då åkte jag och melvin tillbaka till norsbol. Kom hem för en liten stund sen och nu blir det film och en långnattssömn innan resan. Lär inte bli mycket sova där inte, hehe.

Vi ska njuta av varje dag som om den vore den sista. Kan nog tänka mig att man är pank och bakfull när man kommer hem, men men vad gör man inte för lite "fun".

Alexander, min älskade vän, kör oss till arlanda imorgon. wowowowowowo. Nu orkar jag inte skriva mer. ha det bra i underbara SVERIGE!


rubriken säger allt.

Nu la jag mig en snabbis i sängen, jag håller på att packa, skypa, chatta, prata i telefon, skriva packlista, är svin törstig och försöka att inte vara så överladdad inför Bulgarien resan imorgon. Packningen börjar snart ordna upp sig och nu börjar lisa bli trött.

Dagen har spenderats med Benny och Melvin. Först var vi ute vid norsbol och "hjälpte" melvin att flytta, sen blev det hockey därefter skulle benny träna så då åkte jag och melvin tillbaka till norsbol. Kom hem för en liten stund sen och nu blir det film och en långnattssömn innan resan. Lär inte bli mycket sova där inte, hehe.

Vi ska njuta av varje dag som om den vore den sista. Kan nog tänka mig att man är pank och bakfull när man kommer hem, men men vad gör man inte för lite "fun".

Alexander, min älskade vän, kör oss till arlanda imorgon. wowowowowowo. Nu orkar jag inte skriva mer. ha det bra i underbara SVERIGE!


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback