Mot arlanda och Bulgarien



Då är det knappt 30 min kvar tills vi åker till Arlanda. Ska hämta Alexander sen Tessan och sist Tessans mormor. Innan dess måste jag packa klart och köpa schampo och balsam. Det ska bli så jävla härligt att komma iväg till 40 grader och dricka drinkar från morgon till kväll. Vi ska nog visa vart skåpet ska stå. Tjooohoho.

Hemma igen den 12 september. heido


Från idre till....


...Göteborg och nu intar vi Bulgarien. Grrrrymt!


Då är det knappt 30 min kvar tills vi åker till Arlanda. Ska hämta Alexander sen Tessan och sist Tessans mormor. Innan dess måste jag packa klart och köpa schampo och balsam. Det ska bli så jävla härligt att komma iväg till 40 grader och dricka drinkar från morgon till kväll. Vi ska nog visa vart skåpet ska stå. Tjooohoho.

Hemma igen den 12 september. heido


Från idre till....


...Göteborg och nu intar vi Bulgarien. Grrrrymt!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
tessan:

Kommer bli grymt min vän. Nu kör vi som vi så fint brukar säga! <3

2011-09-05 | 14:44:10
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback