REDHEAD

Som sagt, nu har man blivit rödhårig och det är jätte ovant, men alla som sett det tyckte det passade och var dunder fint, så jag måste nog låta tiden vänja mig lite. Kände att jag ville testa något nytt. Louise gjorde ett kanon jobb, duktig flicka.

Nu har Lollo lagat mat och det var superduper gott. MUMS! Nu ska vi åka till hennes lägenhet i Farsta och sen åka ner mot Nynäs för en filmkväll hos Fisk & Strömvall. Tjaaarååå


Nya håret, javisst!

Som sagt, nu har man blivit rödhårig och det är jätte ovant, men alla som sett det tyckte det passade och var dunder fint, så jag måste nog låta tiden vänja mig lite. Kände att jag ville testa något nytt. Louise gjorde ett kanon jobb, duktig flicka.

Nu har Lollo lagat mat och det var superduper gott. MUMS! Nu ska vi åka till hennes lägenhet i Farsta och sen åka ner mot Nynäs för en filmkväll hos Fisk & Strömvall. Tjaaarååå


Nya håret, javisst!

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Rebecca Andrén:

Haha nämen, vilket sammanträffande! Jag vandrar nämligen också runt med röd skalle numera! :D Jätte fint var det på dig, föresten :)

2011-09-29 | 17:05:35


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback