skriva av sig..

Då var det ett bra tag man skrev, men jag har som sagt varit i Bulgarien med min käraste Tessan. Resan var grym. Och när jag inte har så mycket med flytten så ska jag ladda upp alla bilder så ni alla får se. Kom hem tisdags morse och då var det bara hem och sova (tack min älskade Alexander för körningen till arlanda och hämtningen 04.30, guld värt, verkligen) sen kom Lollo ner och då blev det lunch med Benny och sen wordfeudturnering. Sen på kvällen blev det hem till Strömvall och Fisk för lite idol och snack, sen blev det wordfeud till 01.30. haha.

Igår blev det mys med min sessa Lollo och sen klippte jag gräset för sista gången och sen åkte jag och Benny och mötte Fisk och Melvin. Efter lite prat så blev det middag och sen hemgång för att invänta Lollo. När jag hade hämtat henne i VH så åkte vi till ishallen några minuter för att se när grabbsen tränade, haha, ja vi var bara tvugna. Efter träningen åkte vi alla hem till strömvall och fisk.

Idag har jag, mamma och lollo varit med mamma i stan för att fixa massa till lägenheten. Sen släppte vi lollo för att fortsätta mot lägenheten där vi inredde och fixade. Allt är lite upp och ner just nu när det gäller flytten. Vissa minuter har jag ett stort leende på läpparna och andra minuter så har jag klumpen i halsen då jag tänker på hur mycket minnen, stunder och vänner jag lämnar, ja jag vet, det är endast 6 mil ifrån, men det är ändå väldigt jobbigt. Att lämna staden där man är uppvuxen och alla vänner som har vandrat med mig genom livet. Så allt är helt helt enkelt då jag ändå vet att detta kommer bli så JÄVLA grymt. Men det är som sagt lite miljöbyte och allt. Jag kommer dock inte stanna i Stockholm speciellt länge, för den 13 december flyttar jag till Sälen för att säsonga i 5 månader, och det är jag ÖVERLYCKLIG för. Men nu ska jag ta ett steg i taget, för det är trotsallt någon månad till.

Så just nu ligger jag i sängen på Oscarshöjd för nästsista natten. Känns overkligt, verkligen. Jag har nyss kollat på ett avsnitt Efterlyst eftersom jag inte fick se det igår. Pratade även med Benny nyss. Han har erbjudit sig att dammsuga hela huset imorgon efter att vi har ätit en lunch och lite så. Mamma kommer bli så glad, hehe.

Kan avsluta detta inlägg med att mina älskade föräldrar har köpt en Ipad till mig som kommer i mina händer imorgon. Jag tackar och bockar mer än någonsin, jag älskar er. Då ska jag äga allt och alla på roadtrip och wordfeud. akta er. heheheha

Då var det ett bra tag man skrev, men jag har som sagt varit i Bulgarien med min käraste Tessan. Resan var grym. Och när jag inte har så mycket med flytten så ska jag ladda upp alla bilder så ni alla får se. Kom hem tisdags morse och då var det bara hem och sova (tack min älskade Alexander för körningen till arlanda och hämtningen 04.30, guld värt, verkligen) sen kom Lollo ner och då blev det lunch med Benny och sen wordfeudturnering. Sen på kvällen blev det hem till Strömvall och Fisk för lite idol och snack, sen blev det wordfeud till 01.30. haha.

Igår blev det mys med min sessa Lollo och sen klippte jag gräset för sista gången och sen åkte jag och Benny och mötte Fisk och Melvin. Efter lite prat så blev det middag och sen hemgång för att invänta Lollo. När jag hade hämtat henne i VH så åkte vi till ishallen några minuter för att se när grabbsen tränade, haha, ja vi var bara tvugna. Efter träningen åkte vi alla hem till strömvall och fisk.

Idag har jag, mamma och lollo varit med mamma i stan för att fixa massa till lägenheten. Sen släppte vi lollo för att fortsätta mot lägenheten där vi inredde och fixade. Allt är lite upp och ner just nu när det gäller flytten. Vissa minuter har jag ett stort leende på läpparna och andra minuter så har jag klumpen i halsen då jag tänker på hur mycket minnen, stunder och vänner jag lämnar, ja jag vet, det är endast 6 mil ifrån, men det är ändå väldigt jobbigt. Att lämna staden där man är uppvuxen och alla vänner som har vandrat med mig genom livet. Så allt är helt helt enkelt då jag ändå vet att detta kommer bli så JÄVLA grymt. Men det är som sagt lite miljöbyte och allt. Jag kommer dock inte stanna i Stockholm speciellt länge, för den 13 december flyttar jag till Sälen för att säsonga i 5 månader, och det är jag ÖVERLYCKLIG för. Men nu ska jag ta ett steg i taget, för det är trotsallt någon månad till.

Så just nu ligger jag i sängen på Oscarshöjd för nästsista natten. Känns overkligt, verkligen. Jag har nyss kollat på ett avsnitt Efterlyst eftersom jag inte fick se det igår. Pratade även med Benny nyss. Han har erbjudit sig att dammsuga hela huset imorgon efter att vi har ätit en lunch och lite så. Mamma kommer bli så glad, hehe.

Kan avsluta detta inlägg med att mina älskade föräldrar har köpt en Ipad till mig som kommer i mina händer imorgon. Jag tackar och bockar mer än någonsin, jag älskar er. Då ska jag äga allt och alla på roadtrip och wordfeud. akta er. heheheha

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback