Utan dina andetag

Då är veckan snart slut. Jisses vad veckorna går fort. "tiden går fort när man har roligt".

Har inte hunnit blogga så mycket den här veckan eftersom tiden har flugit förbi. MEn nu har jag lite tid för mig själv och lite tid för datorn.

Idag har Lollo och jag fixat lite små saker, ätit en god frukost och lunchat med mamma. Därefter har mamma och jag satt på ben på min säng, blev kanon bra. Och nu ska jag snart springa över gatan och handla middag som jag ska laga idag. Vet dock inte vad det blir, men något blir det alltid.

Imorgon är det fredag, vilket innebär helg, vilket innebär att alla är lediga (slipper jag och lollo känna oss så jävla ensamma). Alla tjejer ska hem till Tessan och det kommer bli så sjukt kul. Men innan dess blir det haninge med Lollo och Benny och sen hem igen för att fixa sig inför kvällen.

Nu har jag inte så mycket mer att säga utan jag avrundar där. Ha det

Då är veckan snart slut. Jisses vad veckorna går fort. "tiden går fort när man har roligt".

Har inte hunnit blogga så mycket den här veckan eftersom tiden har flugit förbi. MEn nu har jag lite tid för mig själv och lite tid för datorn.

Idag har Lollo och jag fixat lite små saker, ätit en god frukost och lunchat med mamma. Därefter har mamma och jag satt på ben på min säng, blev kanon bra. Och nu ska jag snart springa över gatan och handla middag som jag ska laga idag. Vet dock inte vad det blir, men något blir det alltid.

Imorgon är det fredag, vilket innebär helg, vilket innebär att alla är lediga (slipper jag och lollo känna oss så jävla ensamma). Alla tjejer ska hem till Tessan och det kommer bli så sjukt kul. Men innan dess blir det haninge med Lollo och Benny och sen hem igen för att fixa sig inför kvällen.

Nu har jag inte så mycket mer att säga utan jag avrundar där. Ha det

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback