Mot Sthlm

Bussen, läskigt & jag hatar det. Man ska inte vara ute och köra/åka på vägarna i sånt här väder. Det är strålande sol men sisådär 2 meter snö på vägarna vilket riskerar mitt unga liv. Ha. Men ska snart hoppa av bussen i Mora för att byta till tåg resten av vägen till Sthlm. Så snart är jag människa igen.

I Sthlm händer inte mycket i helgen utan mer träffa frepp & mina kära vänner och förbereda till nyårskalaset hemma hos oss. Och på söndag kommer min skatt Johanna från Malmö för att fira nyår med oss underbara människor.

Nu är jag åksjuk också så bäst att lägga ner. Höres

Bussen, läskigt & jag hatar det. Man ska inte vara ute och köra/åka på vägarna i sånt här väder. Det är strålande sol men sisådär 2 meter snö på vägarna vilket riskerar mitt unga liv. Ha. Men ska snart hoppa av bussen i Mora för att byta till tåg resten av vägen till Sthlm. Så snart är jag människa igen.

I Sthlm händer inte mycket i helgen utan mer träffa frepp & mina kära vänner och förbereda till nyårskalaset hemma hos oss. Och på söndag kommer min skatt Johanna från Malmö för att fira nyår med oss underbara människor.

Nu är jag åksjuk också så bäst att lägga ner. Höres

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback