22 år <3

Det var 22 år sedan du kom till världen, det var 22 år sedan du gav dina första andetag, det var 22 år sedan du grät för första gången, det var 22 år sedan du träffade mamma och pappa för första gången. Jag kan fortsätta 22 år till med fantastiska saker du gjorde för 22 år sedan. Men det har jag varken tid eller ork till. Idag är det din dag, din födelsedag. Vem kunde ana att du, just nu, skulle bo på hawaii och ha en underbar flickvän här hemma...not me, not you. Önskar verkligen att du kunde vara med oss ikväll & fira din födelsedag här i kylan, men vi får göra det åt dig istället. Blir middag här hemma ikväll med familjen och Z. Vi ska äta gott och låtsas att du är med oss. Hoppas du får en grym födelsedag älskade bror & bästa vän. Jag saknar dig Johan

Lite bilder genom åren..
































Jag älskar dig min fina storebror
Det var 22 år sedan du kom till världen, det var 22 år sedan du gav dina första andetag, det var 22 år sedan du grät för första gången, det var 22 år sedan du träffade mamma och pappa för första gången. Jag kan fortsätta 22 år till med fantastiska saker du gjorde för 22 år sedan. Men det har jag varken tid eller ork till. Idag är det din dag, din födelsedag. Vem kunde ana att du, just nu, skulle bo på hawaii och ha en underbar flickvän här hemma...not me, not you. Önskar verkligen att du kunde vara med oss ikväll & fira din födelsedag här i kylan, men vi får göra det åt dig istället. Blir middag här hemma ikväll med familjen och Z. Vi ska äta gott och låtsas att du är med oss. Hoppas du får en grym födelsedag älskade bror & bästa vän. Jag saknar dig Johan

Lite bilder genom åren..
































Jag älskar dig min fina storebror
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback