bildregn

Mallorca med Louise 2007




Nyårsafton på Mallorna med släkt


Bella och Lisa 2008


Min bästa vän, andra halva och storebror. Jag saknar dig


Lisa & Erika nyårsafton 2008. Här var det party




Lisa & Moa, haha. Ullaredhäng 2008






Moa söp mig bakom mammas rygg, och ja mamma, helt sant. hehe




Precis innan Linn förstår hela flotten..haha


Ajdå, det där lät inte bra


Älskade barndomsvän, Moa Tollstam




Liten Lisa










Tur att man inte var cool när man var yngre, haha




Bella, Lisa och Emma 2009 i kungsträdgården.






fest hos jäder...




Resa till Bryssel med alla treor sista året på gymnasiet, jävlar vad jag saknar mina brudar. Det var vi mot världen










Carro fyllde 18. Busiga flickor i skolan, haha




Nu somnar jag snart....orkar inte lägga in fler bilder. Soooovgott
Mallorca med Louise 2007




Nyårsafton på Mallorna med släkt


Bella och Lisa 2008


Min bästa vän, andra halva och storebror. Jag saknar dig


Lisa & Erika nyårsafton 2008. Här var det party




Lisa & Moa, haha. Ullaredhäng 2008






Moa söp mig bakom mammas rygg, och ja mamma, helt sant. hehe




Precis innan Linn förstår hela flotten..haha


Ajdå, det där lät inte bra


Älskade barndomsvän, Moa Tollstam




Liten Lisa










Tur att man inte var cool när man var yngre, haha




Bella, Lisa och Emma 2009 i kungsträdgården.






fest hos jäder...




Resa till Bryssel med alla treor sista året på gymnasiet, jävlar vad jag saknar mina brudar. Det var vi mot världen










Carro fyllde 18. Busiga flickor i skolan, haha




Nu somnar jag snart....orkar inte lägga in fler bilder. Soooovgott
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback