Måndag

- det bästa med att det är måndag är att det är längst tid till nästa måndag.

Ligger nu i sängen och ska snart sätta på runaway bride med Julia Roberts. Spännande. Länge sen man såg den lilla filmen. Har inte hänt så mycket på senaste, varit mycket i nynäs och på jobbet. Det är väl det som händer för tillfället. Kul...hehe

Imorgon bitti blir det att koppla lille Wille och ta med honom på tunnelbanan och röra oss mot Danderyd där vi ska hämta bilen. Sen blir det jobb senare på kvällen. Det jag längtar efter just nu är Onsdag kväll, då jag åker ner till nynäs efter jobbet och får spendera tid med min älskade Mia. Längtar ihjäl mig.

Nu har jag inte så mycket mer att tillägga. Så hejdå

- det bästa med att det är måndag är att det är längst tid till nästa måndag.

Ligger nu i sängen och ska snart sätta på runaway bride med Julia Roberts. Spännande. Länge sen man såg den lilla filmen. Har inte hänt så mycket på senaste, varit mycket i nynäs och på jobbet. Det är väl det som händer för tillfället. Kul...hehe

Imorgon bitti blir det att koppla lille Wille och ta med honom på tunnelbanan och röra oss mot Danderyd där vi ska hämta bilen. Sen blir det jobb senare på kvällen. Det jag längtar efter just nu är Onsdag kväll, då jag åker ner till nynäs efter jobbet och får spendera tid med min älskade Mia. Längtar ihjäl mig.

Nu har jag inte så mycket mer att tillägga. Så hejdå

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback