Nyvaken & Måndaf

Som alltid glömmer jag oftast att blogga under helgerna, eller glömmer och glömmer, jag har varken lust eller tid. Så nu blir det en snabb spolning tillbaka.

I fredags jobbade jag sen blev det hem och sova och sen ringde Benny och väckte mig runt 18.00 och sa att dem var på väg. Vi hade en kanon trevlig kväl här hemma hos mig med lite spel och dricka, klassiker.

Lördagsmorgon var dock lite tuffare, lite segare än vanligt så att säga...Men efter någon timme var man igång igen. På g till nynäs för att vara hemma och Emily och Edgar. Alltid lika trevligt. Vi var hemma hos E&E, jag, benny, max, emily och edgar, spelade lite spel, drack och sen blev det bowling. HAHA! Man kan ju inte säga att man var på topp men vad spelar det för roll? Man är bra på något annat....Därefter var vi ute på äventyr och sen hem på efterfest.

Söndag: Edgar stack till jobbet, jag och Emily låg vågräta i soffan och kollade massa tv: UNDERBART SKÖNT. Seg som i söndag som vi kallar det....Men efter mycket om och men pallrade vi oss upp och städa från gårdagen och jag åkte och fikade med Anna, Filbee och Madde. Mysigt! Sen mötte jag upp Emily, Edgar och Melvin på coop för lite middags inhandling. Vi lagade ungsstekt rostbiff och sallad och efter det kröp vi ner till en film i soffan.

Nu har jag precis vaknat och ska snart gå ner och äta frukost och sen invänta mamma och pappa som kommer från Idre idag. Då blir det långpromenad med hundarna och sen in mot stan för lite ärenden. Därefter blir det jobb! En bra måndag helt enkelt.

Hörs senare! heejejejejejejj
Som alltid glömmer jag oftast att blogga under helgerna, eller glömmer och glömmer, jag har varken lust eller tid. Så nu blir det en snabb spolning tillbaka.

I fredags jobbade jag sen blev det hem och sova och sen ringde Benny och väckte mig runt 18.00 och sa att dem var på väg. Vi hade en kanon trevlig kväl här hemma hos mig med lite spel och dricka, klassiker.

Lördagsmorgon var dock lite tuffare, lite segare än vanligt så att säga...Men efter någon timme var man igång igen. På g till nynäs för att vara hemma och Emily och Edgar. Alltid lika trevligt. Vi var hemma hos E&E, jag, benny, max, emily och edgar, spelade lite spel, drack och sen blev det bowling. HAHA! Man kan ju inte säga att man var på topp men vad spelar det för roll? Man är bra på något annat....Därefter var vi ute på äventyr och sen hem på efterfest.

Söndag: Edgar stack till jobbet, jag och Emily låg vågräta i soffan och kollade massa tv: UNDERBART SKÖNT. Seg som i söndag som vi kallar det....Men efter mycket om och men pallrade vi oss upp och städa från gårdagen och jag åkte och fikade med Anna, Filbee och Madde. Mysigt! Sen mötte jag upp Emily, Edgar och Melvin på coop för lite middags inhandling. Vi lagade ungsstekt rostbiff och sallad och efter det kröp vi ner till en film i soffan.

Nu har jag precis vaknat och ska snart gå ner och äta frukost och sen invänta mamma och pappa som kommer från Idre idag. Då blir det långpromenad med hundarna och sen in mot stan för lite ärenden. Därefter blir det jobb! En bra måndag helt enkelt.

Hörs senare! heejejejejejejj
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback