TA MIG TILLBAKA!

Fastande i en mapp på datorn: Bulgarien 2011. Åhåhåhåhåh en av dem bästa veckorna i mitt liv. Gud vad kul vi hade! :D så nu kände jag att det var dags att dela med mig lite bilder såhär på Onsdags morgonen. Ska snart sova också eftersom jag jobbar imorgon bitti...Men detta var ett måste!



















vårt motto....






MYYS!


älskliälskling!



tatuering för oss, älskade vän!
Fastande i en mapp på datorn: Bulgarien 2011. Åhåhåhåhåh en av dem bästa veckorna i mitt liv. Gud vad kul vi hade! :D så nu kände jag att det var dags att dela med mig lite bilder såhär på Onsdags morgonen. Ska snart sova också eftersom jag jobbar imorgon bitti...Men detta var ett måste!



















vårt motto....






MYYS!


älskliälskling!



tatuering för oss, älskade vän!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback