Tröttttttt

Helgen bjöd på fantastiska upplevelser. Var bland dem roligaste helgerna på länge. Vilket kanon gäng.

I fredags blev det mys hemma hos lollo, blev inte mycket sömn där inte. Träffade Philip på lördag förmiddag och sen blev det en snabb shoppingrunda i nacka forum. Hem till mig, duscha och sen invänta Jullsi. Vi började lätt dricka och därefter gick kvällen utför. Melvin, Benny och Markus dök upp innan 19. Sen kom madde också, som jag saknat dig gullis. Vi gick till kings, drack och hade det fantastiskt roligt. Sen hem alla till mig, sova och vaknade upp till ett FANTASTISKT väder. Vi beslöt oss för att åka till djurgården och promenera. Madde åkte hem och duscha så nu var det bara vi 5 kvar. HAHA säger jag bara, vilken jävla dag, lång promenad och sen TGIF häng i flera timmar. Killarna drack öl efter öl och sen var dem sugna på utgång. Så iväg till kings igen och satt där och hade det bra. Vid 23 var det dags att få ner dessa knäppgökar till nynäs, så vi körde ner dem.

Idag har jag varit otroligt trött, sovit och sen blev det en aning stress till jobbet. Jobbade några timmar och sen kom lollo och fika och därefter körde vi hem till mig och gosa ner oss i soffan och kolla BB.

Nu la jag mig precis i sängen, ska släcka snart eftersom det är utbildning hela dagen imorgon & förmodligen blir det jobb på kvällen också, sen hem till louise. SOVGOTT
Helgen bjöd på fantastiska upplevelser. Var bland dem roligaste helgerna på länge. Vilket kanon gäng.

I fredags blev det mys hemma hos lollo, blev inte mycket sömn där inte. Träffade Philip på lördag förmiddag och sen blev det en snabb shoppingrunda i nacka forum. Hem till mig, duscha och sen invänta Jullsi. Vi började lätt dricka och därefter gick kvällen utför. Melvin, Benny och Markus dök upp innan 19. Sen kom madde också, som jag saknat dig gullis. Vi gick till kings, drack och hade det fantastiskt roligt. Sen hem alla till mig, sova och vaknade upp till ett FANTASTISKT väder. Vi beslöt oss för att åka till djurgården och promenera. Madde åkte hem och duscha så nu var det bara vi 5 kvar. HAHA säger jag bara, vilken jävla dag, lång promenad och sen TGIF häng i flera timmar. Killarna drack öl efter öl och sen var dem sugna på utgång. Så iväg till kings igen och satt där och hade det bra. Vid 23 var det dags att få ner dessa knäppgökar till nynäs, så vi körde ner dem.

Idag har jag varit otroligt trött, sovit och sen blev det en aning stress till jobbet. Jobbade några timmar och sen kom lollo och fika och därefter körde vi hem till mig och gosa ner oss i soffan och kolla BB.

Nu la jag mig precis i sängen, ska släcka snart eftersom det är utbildning hela dagen imorgon & förmodligen blir det jobb på kvällen också, sen hem till louise. SOVGOTT
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback