UNDERBARA TISDAG

Strålande väder och strålande humör. Kan inte bli bättre faktiskt. Gårdagen var kanon mysig. Blev middag hos Louise sen in till stor stan för att möta brudarna, Emily och Tessan. Drog till kings och satt där, haha, ja det nya hänget, jääääkligt bra dessutom.

Idag är det UNDERBART väder och ska snart äta frukost/lunch med pappa (jag ligger fortfarande kvar i sängen) sen blir det duschen och därefter ska jag och Madde ner till Nynäs. BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTA.

Hörs senare

bästa trion
Strålande väder och strålande humör. Kan inte bli bättre faktiskt. Gårdagen var kanon mysig. Blev middag hos Louise sen in till stor stan för att möta brudarna, Emily och Tessan. Drog till kings och satt där, haha, ja det nya hänget, jääääkligt bra dessutom.

Idag är det UNDERBART väder och ska snart äta frukost/lunch med pappa (jag ligger fortfarande kvar i sängen) sen blir det duschen och därefter ska jag och Madde ner till Nynäs. BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTA.

Hörs senare

bästa trion
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback