Kungsholmen

Nu har vi varit på Kungsholmen och kikat in vår nya lägenhet som blev vår idag! Skit fin men en hel del att göra! Efter det firade vi till mitt nya jobb och vår nya lägenhet! Vi åt på café de Paris här på söder! Satan vad gott!!

Nu är vi alla bänkade vid tvn för att titta på Mergim som är med på wipeout vinter! Spännande!

Sen ska jag sova, är jätte trött! Imorgon är det jobb från 8.00 och sen laddar vi inför en galen kryssning med dem bästa!! Heeeeeyyyyy

Nu har vi varit på Kungsholmen och kikat in vår nya lägenhet som blev vår idag! Skit fin men en hel del att göra! Efter det firade vi till mitt nya jobb och vår nya lägenhet! Vi åt på café de Paris här på söder! Satan vad gott!!

Nu är vi alla bänkade vid tvn för att titta på Mergim som är med på wipeout vinter! Spännande!

Sen ska jag sova, är jätte trött! Imorgon är det jobb från 8.00 och sen laddar vi inför en galen kryssning med dem bästa!! Heeeeeyyyyy

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback