Ledsen...

...idag är en tuff dag måste jag erkänna. Allt beror på min älskade storebror som flyttar till Hawaii i 5 år imorgon. Min bästa vän och andra halva lämnar mig....uscha buscha. Så idag är deppmodet igång och ska snart sätta på en film eftersom klockan ringer 5.20 imorgon bitti. blir en lång och jobbig dag imorgon.

Men är inte på blogg humör just nu. Kommer iallafall sakna dig Jonis. Älskar dig

...idag är en tuff dag måste jag erkänna. Allt beror på min älskade storebror som flyttar till Hawaii i 5 år imorgon. Min bästa vän och andra halva lämnar mig....uscha buscha. Så idag är deppmodet igång och ska snart sätta på en film eftersom klockan ringer 5.20 imorgon bitti. blir en lång och jobbig dag imorgon.

Men är inte på blogg humör just nu. Kommer iallafall sakna dig Jonis. Älskar dig

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback