Söndag

KANON HELG! Livet är så fantastiskt bra just nu. Skaffat jobb och umgås med dem som gör mig allra lyckligast. Kan inte bli speciellt mycket bättre.

I fredag var det tjejkväll hemma hos mia, super trevligt, sen körde vi fest hemma hos thobbe hela natten. På lördag blev det lite hockey och sen på´t igen. Dunken var redo och alla som var med var redo, kvällen kunde inte börja bättre. Roliga spel och gott att dricka, lycklig! Efter nåra tiimmar hemma hos Emily och Edgar blev det bowling, och ja jävlar vad vi bowla, haha. Bowlingen satte pricken över i:t. Efter det så var det lite olika fester här och var. Dygnade inatt så jag sov någon timme hemma hos E&E i eftermiddags och nu är jag vråltrött. Ska slå på en film och hoppas att jag orkar hålla mig vaken en liten stund iallafall.

Imorgon är det måndag och det innebär verkligen ny vecka och nya tag. Ska shoppa med Emily några timmar på förmiddagen sen ska jag röra mig till solna c och ha möte med platschefen, WEEEYYyyyy. Därefter är det bio med mamma och Liza. En bra start på veckan helt enkelt. *gäsp*

Sovgott, hörs imorgon..
KANON HELG! Livet är så fantastiskt bra just nu. Skaffat jobb och umgås med dem som gör mig allra lyckligast. Kan inte bli speciellt mycket bättre.

I fredag var det tjejkväll hemma hos mia, super trevligt, sen körde vi fest hemma hos thobbe hela natten. På lördag blev det lite hockey och sen på´t igen. Dunken var redo och alla som var med var redo, kvällen kunde inte börja bättre. Roliga spel och gott att dricka, lycklig! Efter nåra tiimmar hemma hos Emily och Edgar blev det bowling, och ja jävlar vad vi bowla, haha. Bowlingen satte pricken över i:t. Efter det så var det lite olika fester här och var. Dygnade inatt så jag sov någon timme hemma hos E&E i eftermiddags och nu är jag vråltrött. Ska slå på en film och hoppas att jag orkar hålla mig vaken en liten stund iallafall.

Imorgon är det måndag och det innebär verkligen ny vecka och nya tag. Ska shoppa med Emily några timmar på förmiddagen sen ska jag röra mig till solna c och ha möte med platschefen, WEEEYYyyyy. Därefter är det bio med mamma och Liza. En bra start på veckan helt enkelt. *gäsp*

Sovgott, hörs imorgon..
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback