här är jag

hehe, har varit väldigt länge sen jag skrev här på bloggen, men det är endast för att jag inte har varit intressead av att dela med mig av någonting. Utan livet att rent utsagt gått åt till min fantastiska familj och mina underbara vänner, & dom vet vad jag har haft för mig och det är det viktigare.

En del har hänt. Har varit i Idre, Skåne, USA, Danmark och Montenegro & imorgon bär det av till skåne i obestämdtid med min älskade Anna. Här hemma tvättas det och packas för fullt. Både jag och fia ska bort så vi hinner knappt andas. Men kul när det händer lite.

Ta hand om er, eller ja, vissa. Ni vet vilka ni är. All kärlek till er.
hehe, har varit väldigt länge sen jag skrev här på bloggen, men det är endast för att jag inte har varit intressead av att dela med mig av någonting. Utan livet att rent utsagt gått åt till min fantastiska familj och mina underbara vänner, & dom vet vad jag har haft för mig och det är det viktigare.

En del har hänt. Har varit i Idre, Skåne, USA, Danmark och Montenegro & imorgon bär det av till skåne i obestämdtid med min älskade Anna. Här hemma tvättas det och packas för fullt. Både jag och fia ska bort så vi hinner knappt andas. Men kul när det händer lite.

Ta hand om er, eller ja, vissa. Ni vet vilka ni är. All kärlek till er.
Follow on Bloglovin
Kommentarer
william:

du har varit mycket du:D USA, vill också ditt:D

2012-07-16 | 15:30:24
Bloggadress: http://funnyones.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback