120306

Tisdag, underbar dag även idag. Sovit sönder mig själv inatt, skönt var det. Har varit ute på en powerwalk med hundarna, fixat lite här hemma och lite annat smått och gott. Mamma kom precis innanför dörren så nu blir det en promenad med henne och sen promenera till medis för biomys.

Har inte så mycket mer att säga faktiskt, vi hörs lite senare tycker jag.


Tisdag, underbar dag även idag. Sovit sönder mig själv inatt, skönt var det. Har varit ute på en powerwalk med hundarna, fixat lite här hemma och lite annat smått och gott. Mamma kom precis innanför dörren så nu blir det en promenad med henne och sen promenera till medis för biomys.

Har inte så mycket mer att säga faktiskt, vi hörs lite senare tycker jag.


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback