BB!

Nu sitter vi i soffan och kollar bb. Åkte som sagt hem tidigare idag till mamma och pappa. Det bjöds på soppa och massa mys. Sen rensade jag kylskåpet och tog lite tvätt som mamma tvättat och satte mig på tunnelbanan mot sumpan. Mötte Fia och Elize och promenerade hem.

Vi ligger som två degklumpar i soffan och kollar tv, ska snart gå och lägga mig. Är så sjuuukt trött. Ska mysa sönder med fia innan bara. Imorgon träffar jag äntligen Mia. Då blir det mialisafest med EH brudarna. Blir förmodligen söderhäng, men vi får se! :)

Ha det braaa
Nu sitter vi i soffan och kollar bb. Åkte som sagt hem tidigare idag till mamma och pappa. Det bjöds på soppa och massa mys. Sen rensade jag kylskåpet och tog lite tvätt som mamma tvättat och satte mig på tunnelbanan mot sumpan. Mötte Fia och Elize och promenerade hem.

Vi ligger som två degklumpar i soffan och kollar tv, ska snart gå och lägga mig. Är så sjuuukt trött. Ska mysa sönder med fia innan bara. Imorgon träffar jag äntligen Mia. Då blir det mialisafest med EH brudarna. Blir förmodligen söderhäng, men vi får se! :)

Ha det braaa
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback