Lååååång helg

Hehe ja den här helgen har varit grym! Gick från jobbet 16 i fredags och jobbar inte förens på tisdag så har fått avnjuta två lördag, Lyckost mig!

Har precis pratat med Jonis, fy vad jag saknar honom. Men inte lång kvar tills jag får träffa honom!

Idag har jag sovit hela dagen, myst i sängen och sen när mamma och pappa kom tillbaka till Sthlm rörde jag mig hemåt mot sumpan. Gick hem och lämnade mina saker och sen hem till julia och prata om gårdagen, haha. Sliten tjej om jag säger så. Sen kom Sofia och vi gick och handla, lagade god mat, pratade och slog oss ner i soffan för bb. Nu har vi duschat och ska sätta på en film, vilken vet jag inte ännu.

Imorgon ska jag sova, sova och sova sen möta mamma i stan för lunch.

Tack och hej!

Hehe ja den här helgen har varit grym! Gick från jobbet 16 i fredags och jobbar inte förens på tisdag så har fått avnjuta två lördag, Lyckost mig!

Har precis pratat med Jonis, fy vad jag saknar honom. Men inte lång kvar tills jag får träffa honom!

Idag har jag sovit hela dagen, myst i sängen och sen när mamma och pappa kom tillbaka till Sthlm rörde jag mig hemåt mot sumpan. Gick hem och lämnade mina saker och sen hem till julia och prata om gårdagen, haha. Sliten tjej om jag säger så. Sen kom Sofia och vi gick och handla, lagade god mat, pratade och slog oss ner i soffan för bb. Nu har vi duschat och ska sätta på en film, vilken vet jag inte ännu.

Imorgon ska jag sova, sova och sova sen möta mamma i stan för lunch.

Tack och hej!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback